donderdag 6 juli 2017

Engelen

Hallo allemaal,

Op deze zonnige en warme donderdag toch weer een kaartje voor  het 52weekstochristmas Blog.  Dit keer een challenge met als opdracht een of meer engelen op je kaart.
Dit is mijn bijdrage.




Materialen zijn:
PK9113 - classic Christmas; 
VK 9522 - Victorian Christmas 
CR 1390 - stitch  passepartout 
LR0122 - ster
LR0142 - ster (hart)
LR0187 - Label

Deze kaart doet mee bij:

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot blogs.
Lieve groetjes, 
Afke 


14 opmerkingen:

  1. Vind het een supermooie kaart Afke! Prachtige afbeelding!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Afke
    Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toevallig ik heb hetzelfde knipvel /plaatje gebruikt.
    Jou kaart is ook super geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Afke met een lief plaatje.Prachtige kerstster.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat heb je een prachtige kaart gemaakt Afke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt een prachtige kaart gemaakt met het leuke plaatje,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Afke! Wat een mooie afbeelding met de engelen en je DP is schitterend. Leuk dat het terugkomt in de poinsettia.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie afbeelding heb je gebruikt !
    Sfeervol !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een prachtige Engelen!
    Rood/wit/groen doet het altijd bij mij.
    Leuk gedaan!
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi "rijk" dessinpapier achter je plaatje met engeltjes Afke. Leuk die banners achter die mooie poinsettia uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie engelkaart Afke!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig plaatje heb je gebruikt! De tekst is mooi op de banners. En ja mijn energie. Ik kom uit een familie met veel energie (mijn vader is 82 en heeft 3 manden geleden zijn volleybal opgezegd, omdat hij steeds zulke blauwe handen kreeg...) Zijn zus van 86 crosst met haar auto heel Nederland door en loopt als een kievit. Het zullen de genen zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kerstkaart is dit! Heel mooi gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke