dinsdag 13 juni 2017

Huwelijksdag

Goedemorgen allemaal,

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volgers en een bedankje voor alle lieve reacties op mijn kaarten.
Twee weken geleden waren mijn zus en zwager 30 jaar getrouwd.  En dat verdient natuurlijk een kaartje. Het onderstaande kaartje stuurde ik naar Ameland om hen te feliciteren.  En ze vonden hem erg leuk .
Alle materialen, met uitzondering van de cijfers zijn van MD.




Deze kaart doet mee bij :
Marianne Design KreaDivas #35, alles mag, optie op of aan zee;
Marianne Design Divas # 17, alles mag, optie baby;

Iedereen nog een fijne dag.
Lieve groetjes, Afke


9 opmerkingen:

  1. Wat een lieve felicitatiekaart Afke. Mooi zoals je de roos bewerkt hebt en de pareltjes op de ring maken het helemaal àf vind ik. Het doodle-randje om de kaart maakt er echt één geheel van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is hij nog mooier en we vonden het zeker weten een hele leuke verrassing om zulke mooie post op Ameland te krijgen.
    XxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en ook romantisch kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor je zus en zwager,Afke.De prachtige roos past heel mooi bij het designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Anita en haar man,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart
    Zo'n mooi van kleur
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige huwelijkskaart Afke, dat heb je heel mooi met prachtige kleuren en details gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige trouwkaart met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Afke, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Die zal in goede aarde gevallen zijn!
    Ik wens je snel weer inspiratie, heb er ook moeite mee hoor ;)
    fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke