donderdag 5 mei 2016

Kerstman

Hallo allemaal,
En dan heb je je kaartje gisteravond voor het 52WTC blog klaarliggen en dan is het zo'n gezellige drukke dag dat je helemaal vergeet om het kaartje te plaatsen! Herkenbaar? Vast wel.
Wat was het een schitterende zonnige dag vandaag. De hele dag lekker buiten zijn. Wat was het genieten en dan moet het weekend nog komen!!!
Bij ons is er op Hemelvaartsdag altijd een grote rommelmarkt waar veel mensen op af komen. Zelf kom ik er niet, maar ben thuis voor koffie en soep en lekkers voor het altijd dankbare en gezellige bezoek!
Voor de maandelijkse challenge van het 52WTC blog werd gevraagd om een kerstman op je kaart. Dit is mijn bijdrage.


Gebruikte materialen:
PB7046 - Eline's Winterpastels
CR 1258 - kerstman
CR 1343 - kerstklokken
LR 0127 - hulstkrans
LR 0181 - dennentak
diverse stempels van Marianne Design
houten sterretjes van Xenox

Deze kaart doet mee bij:

Ik wens iedereen nog een super fijn en zonnige weekend!
groetjes, Afke



10 opmerkingen:

  1. Ik zie net op de valreep je prachtig kerstkaartje nog langs komen Afke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet passend bij het weer (gelukkig) maar een mooie kerstkaart is het geworden Afke! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, Afke. Met een leuke kertstman en prachtige mallen heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje Afke..wat een grappige kerstman erop...leuk gedaan weer
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi leuk kaartje, grappig die Kerstman!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart,Afke.Wat een leuke kerstman.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op en top Kerst! Ik heb de hulstkrans ook maar gebruik hem te weinig. Moet hem toch eens tevoorschijn halen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op en top Kerst! Ik heb de hulstkrans ook maar gebruik hem te weinig. Moet hem toch eens tevoorschijn halen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Afke,
    met een echt koude kerstman. Ik krijg bijna medelijden met hem.
    Knap dat het je nog steeds lukt met de kerstkaarten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Afke deze kaart is me even ontgaan... Maar je kaart is prachtig en je hebt er nog mee gewonnen ook . Gefeliciteerd. Heel leuk zo met kerstman. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke