woensdag 25 maart 2015

SPRING IS IN THE AIR

Hallo allemaal,

Als ik nu naar buiten kijk is dat beslist niet aan de orde, maar bij diverse blogs wordt gevraagd naar een voorjaarskaart of paaskaart. Voorjaar is voor mij dat in je tuin alle bloemen weer beginnen te bloeien. Op de clubdag van MD kregen we een leuke rol met lint met de toepasselijke tekst "Spring is in the air" . Ik heb het gebruikt op onderstaande kaart.



Gebruikte materialen:
PK 9106 - French Roses
VK 9504 - vintage plaatje
LR 0200 - hoek
CR 1307 - vergeet me niet
Col 1380 - vintage alfabet
MD lint

Deze kaart doet mee aan :
Duymelot
AnMaCreatief
KreaDivas
Anreda
Marianne Design Club

Ik wens iedereen nog een fijne avond.
groetjes, Afke

8 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Op naar de echte lente.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Afke! Heel leuk gedaan met het plaatje van de bloemen en de vergeet-mij-nietjes van MD :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Afke. Succes met de challenges.
    Ben ook volger geworden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke,
    mooi lint heb je gebruikt, leuk de combinatie van plaatje en mallen,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat n prachtige kaart Afke en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke